Jelena Matanović

Jelena Matanović, docent

Kontakt
Kabinet 145
Broj telefona 485-3919
E-adresa jelena.matanovic@ff.uns.ac.rs

Biografija
2004. diploma, Odsek za psihologiju, Filozofski fakultet Novi Sad
2009. magistratura, Odsek za psihologiju, Filozofski fakultet Novi Sad
2016. doktorat, Odsek za psihologiju, Filozofski fakultet Novi Sad
Zaposlena na Odseku za psihologiju od 2005.godine.

Nastavni rad
Psihologija grupe i organizacije
Psihologija marketinga
Psihologija marketing komunikacija
Stručna praksa, I/O modul
Odnosi s javnošću, Odsek za medijske studije

Naučno-istraživački rad
Psihologija marketinga, ponašanje potrošača, donošenje kupovnih odluka, emocionalni rad, psihofizičko zdravlje nezaposlenih.

 Bibliografija (izbor)

  1. Majstorović, N., Popov, B., Matanović, J. i Slijepčević, V. (2016). Psychophysical Health During Prolonged Unemployment: Longitudinal Data. Primenjena psihologija, Vol. 9 (4), str. 379-394. UDK:331.565:159.9. doi: 10.19090/pp.2016.4.379-394
  2. Majstorović, N. Matanović, J. i Gligorijević, N. (2017). Faktori zadovoljstva poslom kod nastavnika osnovnih i srednjih škola. Nastava i vaspitanje, Vol. 2, str. 221-238. ISSN 0547-3330, UDK-37.064(497.113) 371.12:331.101.32(497.113) DOI:10.5937/nasvas1702221M
  3. Majstorović, N., Popov, B., Matanović, J., Slijepčević V. i Jelić, D. (2017). Nezaposlenost u Republici Srbiji: posledice po psiho-fizičko zdravlje i ključni faktori uspeha u ponovnom zapošljavanju, Filozofski fakultet Novi Sad, 208str. ISBN 978-86-6065-410-8, UDC 331.56:613.86(497.11); 331.5(497.11), URL http://digitalna.ff.uns.ac.rs/sadrzaj/2017/978-86-6065-410-8
  4. Radošević, V., Jelić, D., Matanović, J. i Popov, B. (2018). Zahtevi posla i resursi na radu kao prediktori izgaranja na radu i radne angažovanosti: glavni i interaktivni efekti. Primenjena psihologija, Vol. 11(1), STR. 105-125. UDK: 159.913-057.16:331.103. doi: 10.19090/pp.2018.1.105-125.
  5. Popov, B., Jelić, D., Raković, S. and Matanović, J. (2018). Emotions and work burnout from the rebt perspective: a short–term prospective study. Primenjena psihologija, Vol. 11(3), STR. 365-384. UDK:159.942.072:331.4. doi: 10.19090/pp.2018.3.365-384.
  6. Gajić, A. i Matanović, J. (2019). Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem internet. Marketing. Vol. 50 (1), str. 3-12. UDK: 004.738.5:659.113.25. ISSN 0354-3471 (Štampano izd.)ISSN 2334-8364 (Online).
Vrh strane