проф. др Биљана Радић-Бојанић

Редовни професор
Одсек за англистику
485-3852
Научна областАнглистика
Датум избора 5. јул 2021.

Предмети

14ДППС15Социолингвистика
15ДФЈ25Примењена когнитивна лингвистика
15ДФЈ4Социолингвистика
15ЕЈЕЈ41Академске вештине
15ЕЈЕЈ53Интеркултурна комуникација у настави енглеског језика
15ЕЈЕЈ64Варијетети енглеског језика
15ЕЈЕЈ71Примењена лингвистика
15ЕЈЕЈ85Увод у социолингвистику
15ЕМ001Техника научног рада
15ЕМ027Студијско истраживачки рад
15ЕМ039Усвајање другог језика: фактори, контексти, садржаји
15ЕФ117Варијетети енглеског језика
15ЕФ141Примењена лингвистика
15ЕФ163Академске вештине
15ЕФ164Интеркултурна комуникација у настави енглеског језика
15ИНТ17Социолингвистика
15МД029Квалитативно истраживање у настави страних језика
15РМ005Техника научног рада

Библиографија

Радови у часописима

Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2017
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini
Волумен47
Број3
Страна од129
Страна до144

Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2016
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini
Волумен46
Број3
Страна од137
Страна до153

Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015

АуториБиљана Радић-Бојанић, Јагода Топалов и Kemtong Sinwongsuwat
Година2015
DOIhttp://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180
ЧасописJournal of Multilingual and Multicultural Development
Волумен37
Број7
Страна од750
Страна до764

Academic research skills of university students

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ЧасописRomanian Journal of English Studies
Волумен10
Страна од145
Страна до152

Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика

J. Топалов, Б. Радић-Бојанић, Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ЧасописNASTAVA I VASPITANJE
Волумен1
Страна од121
Страна до134

Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2012
ЧасописČitalište
Волумен11
Страна од33
Страна до43

Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.

B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011

АуториБиљана Радић-Бојанић, Vesna Lazović и Јагода Топалов
Година2011
ЧасописZbornik Instituta za pedagoška istraživanja
Волумен43
Број1
Страна од106
Страна до121

Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2011
ЧасописPedagogija
Волумен66
Број1
Страна од113
Страна до120

Књиге и библиографије

Applied linguistics : an activity book for students

B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2018
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-501-3
broj strana72
Тип књигепомоћни уџбеник
Број страна72

Fejsbuk kroz komunikaciju i kolaboraciju: društveno-obrazovna istraživanja

B. Radić-Bojanić, Fejsbuk kroz komunikaciju i kolaboraciju: društveno-obrazovna istraživanja, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2016

АуториБиљана Радић-Бојанић
Година2016
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-366-8
broj strana100
Тип књигемонографија
Број страна100

Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju

Ј. Топалов, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-289-0
broj strana147
Тип књигемонографија
Број страна147

Strategije za razumevanje metaforičkog vokabulara

B. Radić-Bojanić, Strategije za razumevanje metaforičkog vokabulara, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2013

АуториБиљана Радић-Бојанић
Година2013
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-199-2
broj strana103
Тип књигемонографија
Број страна103

Varieties of English. An Activity Book for Students

B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2011
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-056-8
Тип књигепомоћни уџбеник

Остали радови

The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, Teaching Languages and Cultures Developing Competencies, Re-thinking Practices, pp. 105 - 121, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2018

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2018
ИздавачCambridge Scholars Publishing
ISSN/ISBN978-1-5275-0893-4; 1-5275-0893-5
Страна од105
Страна до121

Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, English Studies Today: Words and Visions, pp. 445 - 461, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2017

АуториЈагода Топалов, Биљана Радић-Бојанић и David Bruner
Година2017
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-415-3
Страна од445
Страна до461

Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 5, pp. 507 - 517, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2016
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-374-3
Страна од507
Страна до517

Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, Jezik, književnost, vrednosti: jezička istraživanja, pp. 551 - 562, Filozofski fakultet, Niš, 2013

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2013
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-7379-278-1
Страна од551
Страна до562

Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2, pp. 433 - 441, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2013

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2013
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-178-7
Страна од433
Страна до441

Менторство

Докторске академске студије трећег степена

  • Проблемска настава и вештина писања у настави енглеског пословног језика, Ивана Мартиновић Барбул, 26.11.2019.
  • Потребе студената информационих технологија у настави енглеског језика у Србији, Тијана Дабић, 18.04.2016.
  • Језичка анксиозност и успешност учења енглеског језика у вишим разредима основних школа, Радмила Сузић, 01.02.2016.
  • Заступљеност афективних стратегија учења енглеског језика код студената на нематичним факултетима, Ивана Ћирковић-Миладиновић, 04.06.2014.

Мастер академске студије другог степена

  • Ставови наставника према наставним методама у предавању енглеског језика онлајн, Дејан Брдар, 17.03.2023.
  • Анксиозност при комуницирању код ученика виших разреда основне школе, Соња Новак, 30.10.2018.
  • Разлике између једнојезичних и вишејезичних говорника при учењу енглеског језика као страног: истраживачка студија о пасиву, Дејан Вицаи, 21.09.2018.
  • Усмерење ка циљу и стратегије учења у усвајању енглеског као страног језика на високошколском нивоу, Стела Ивковић, 30.06.2017.
  • Индуктивни приступ у подучавању граматике у уџбеницима за ученике енглеског језика напредног нивоа, Вања Љубић, 30.03.2017.
  • Однос између перцептивних стилова учења ученика шестог разреда и перцептивних стилова заступљених у четири различита уџбеника енглеског језика као страног, Лана Матијевић, 09.02.2017.
  • Утицај екстраверзије/интроверзије на стратегије учења језика и успешност у учењу језика, Ива Станковић, 26.01.2017.
  • Формативе ассессмент оф yоунг сецонд лангуаге леарнерс ат тхе пре-литерацy левел (аге 5), Јована Додић, 28.09.2016.
  • Интровертни и екстравертни тип личности ученика у средњошколској настави енглеског језика као страног, Тијана Доротић, 27.09.2016.
  • Утицај масовних медија на усвајање вокабулара енглеског језика код ученика другог и четвртог разреда језичке гимназије, Јелена Санадер, 27.09.2016.
  • Слика жене у шпанским и енглеским пословицама, Марина Ивановић, 15.09.2016.
  • Анализа потреба српских програмера у домену употребе енглеског језика, Маја Кањевац, 21.12.2015.
  • Развој јужноафричког енглеског кроз историју, Јована Живак, 16.10.2015.
  • Самооцењивање граматичке компетенције код ученика виших разреда основне школе, Ивана Никачев, 30.03.2015.
  • Фејсбук као алат за учење енглеског језика ван учионице у филолошкој гимназији, Јелена Петровић, 25.06.2014.
  • Функције пасива у уставу Сједињених Америчких Држава, Јелена Плавшић, 03.03.2014.
  • Улога деривационе морфологије у усвајању вокабулара у страном језику, Нела Малуцков, 03.09.2013.
  • Анализа елемената културе у уџбеницима од петог до осмог разреда: квантитативни и квалитативни приступ, Маријана Поп-Јованов, 10.06.2013.
  • Историја и развој афроамеричког варијатета енглеског језика, Стефан Илић, 22.03.2013.
  • Јапански енглески у друштвено-историјском контексту, Бојана Крсмановић, 21.12.2012.
  • Ставови наставника према настави културе са аутентичним материјалом на раном узрасту, Драгана Татић, 18.12.2012.
  • Порекло лексике новозеландског варијетета енглеског језика, Љиљана Гачић, 18.12.2012.
  • Подизање интеркултуралне свести у средњим школама у Србији, Данијела Поп-Јованов, 05.12.2012.
  • Родна неравноправност у енглеском и српском језику:морфолошки ,семантички и синтаксички аспекти, Јелена Станишић, 01.12.2012.
  • Стратегије за усвајање вокабулара код ученика средње школе, Славица Филиповић, 19.10.2012.
  • Билингвизам и етнолингвистичка виталност имиграната прве и друге генерације, Станислава Јовичић Винокић, 02.10.2012.
  • Стратегија читања код ученика средњих школа, Марина Ђурђевић, 24.09.2012.
  • Употреба тоталног физичког одговора у предавању млађим ученицима, Наташа Крстеканић, 10.05.2012.
  • Игре као мотивационо сретство у настави енглеског у средњим школама, Ивана Мај, 12.11.2011.
  • Приказ активне улоге жене у чланцима о сексу и послу у часописима за жене, Sofija Beuerle, 08.11.2011.
  • Утицај стилова учења на усвајање вокабулара енглеског језика на раном узрасту, Вања Босанац, 03.11.2011.
  • Стандардизација терминологије мешовитих борилачких вештина, Никола Рупић, 03.11.2011.
  • Учење речи кроз групни рад код ученика осмог разреда основне школе, Јасна Капелан, 07.10.2011.
Врх стране