
prof. dr Biljana Radić-Bojanić
Redovni profesor
Odsek za anglistiku
radic.bojanic@ff.uns.ac.rs | |
485-3852 |
Scientific Area | Anglistika |
---|---|
Promotion Date | July 05, 2021 |
Predmeti
14DPPS15 | Sociolingvistika |
---|---|
15DFJ25 | Primenjena kognitivna lingvistika |
15DFJ4 | Sociolingvistika |
15EJEJ41 | Akademske veštine |
15EJEJ53 | Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika |
15EJEJ64 | Varijeteti engleskog jezika |
15EJEJ71 | Primenjena lingvistika |
15EJEJ85 | Uvod u sociolingvistiku |
15EM001 | Tehnika naučnog rada |
15EM027 | Studijsko istraživački rad |
15EM039 | Usvajanje drugog jezika: faktori, konteksti, sadržaji |
15EF117 | Varijeteti engleskog jezika |
15EF141 | Primenjena lingvistika |
15EF163 | Akademske veštine |
15EF164 | Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika |
15INT17 | Sociolingvistika |
15MD029 | Kvalitativno istraživanje u nastavi stranih jezika |
15RM005 | Tehnika naučnog rada |
Bibliografija
Journal papers
The Intersection of digital and translation competence in students of translation: problem areas and pedagogical interventions
Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia
Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing
Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
Academic research skills of university students
Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika
Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika
Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika
Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.
Books and bibiliographies
Applied linguistics : an activity book for students
Fejsbuk kroz komunikaciju i kolaboraciju: društveno-obrazovna istraživanja
Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju
Strategije za razumevanje metaforičkog vokabulara
Varieties of English. An Activity Book for Students
Other papers
The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis
Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom
Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables
Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika
Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja
Mentorstvo
Doktorske akademske studije trećeg stepena
- Problemska nastava i veština pisanja u nastavi engleskog poslovnog jezika, Ivana Martinović Barbul, 26.11.2019.
- Potrebe studenata informacionih tehnologija u nastavi engleskog jezika u Srbiji, Tijana Dabić, 18.04.2016.
- Jezička anksioznost i uspešnost učenja engleskog jezika u višim razredima osnovnih škola, Radmila Suzić, 01.02.2016.
- Zastupljenost afektivnih strategija učenja engleskog jezika kod studenata na nematičnim fakultetima, Ivana Ćirković-Miladinović, 04.06.2014.
Master akademske studije drugog stepena
- Motivacija za učenje engleskog kao stranog jezika kod studenata Engleskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, Tamara Mijatov, 20.09.2024.
- Stavovi nastavnika prema nastavnim metodama u predavanju engleskog jezika onlajn, Dejan Brdar, 17.03.2023.
- Anksioznost pri komuniciranju kod učenika viših razreda osnovne škole, Sonja Novak, 30.10.2018.
- Razlike između jednojezičnih i višejezičnih govornika pri učenju engleskog jezika kao stranog: istraživačka studija o pasivu, Dejan Vicai, 21.09.2018.
- Usmerenje ka cilju i strategije učenja u usvajanju engleskog kao stranog jezika na visokoškolskom nivou, Stela Ivković, 30.06.2017.
- Induktivni pristup u podučavanju gramatike u udžbenicima za učenike engleskog jezika naprednog nivoa, Vanja Ljubić, 30.03.2017.
- Odnos između perceptivnih stilova učenja učenika šestog razreda i perceptivnih stilova zastupljenih u četiri različita udžbenika engleskog jezika kao stranog, Lana Matijević, 09.02.2017.
- Uticaj ekstraverzije/introverzije na strategije učenja jezika i uspešnost u učenju jezika, Iva Stanković, 26.01.2017.
- Formative assessment of young second language learners at the pre-literacy level (age 5), Jovana Dodić, 28.09.2016.
- Uticaj masovnih medija na usvajanje vokabulara engleskog jezika kod učenika drugog i četvrtog razreda jezičke gimnazije, Jelena Sanader, 27.09.2016.
- Introvertni i ekstravertni tip ličnosti učenika u srednjoškolskoj nastavi engleskog jezika kao stranog, Tijana Dorotić, 27.09.2016.
- Slika žene u španskim i engleskim poslovicama, Marina Ivanović, 15.09.2016.
- Analiza potreba srpskih programera u domenu upotrebe engleskog jezika, Maja Kanjevac, 21.12.2015.
- Razvoj južnoafričkog engleskog kroz istoriju, Jovana Živak, 16.10.2015.
- Samoocenjivanje gramatičke kompetencije kod učenika viših razreda osnovne škole, Ivana Nikačev, 30.03.2015.
- Fejsbuk kao alat za učenje engleskog jezika van učionice u filološkoj gimnaziji, Jelena Petrović, 25.06.2014.
- Funkcije pasiva u ustavu Sjedinjenih Američkih Država, Jelena Plavšić, 03.03.2014.
- Uloga derivacione morfologije u usvajanju vokabulara u stranom jeziku, Nela Maluckov, 03.09.2013.
- Analiza elemenata kulture u udžbenicima od petog do osmog razreda: kvantitativni i kvalitativni pristup, Marijana Pop-Jovanov, 10.06.2013.
- Istorija i razvoj afroameričkog varijateta engleskog jezika, Stefan Ilić, 22.03.2013.
- Japanski engleski u društveno-istorijskom kontekstu, Bojana Krsmanović, 21.12.2012.
- Poreklo leksike novozelandskog varijeteta engleskog jezika, Ljiljana Gačić, 18.12.2012.
- Stavovi nastavnika prema nastavi kulture sa autentičnim materijalom na ranom uzrastu, Dragana Tatić, 18.12.2012.
- Podizanje interkulturalne svesti u srednjim školama u Srbiji, Danijela Pop-Jovanov, 05.12.2012.
- Rodna neravnopravnost u engleskom i srpskom jeziku:morfološki ,semantički i sintaksički aspekti, Jelena Stanišić, 01.12.2012.
- Strategije za usvajanje vokabulara kod učenika srednje škole, Slavica Filipović, 19.10.2012.
- Bilingvizam i etnolingvistička vitalnost imigranata prve i druge generacije, Stanislava Jovičić Vinokić, 02.10.2012.
- Strategija čitanja kod učenika srednjih škola, Marina Đurđević, 24.09.2012.
- Upotreba totalnog fizičkog odgovora u predavanju mlađim učenicima, Nataša Krstekanić, 10.05.2012.
- Igre kao motivaciono sretstvo u nastavi engleskog u srednjim školama, Ivana Maj, 12.11.2011.
- Prikaz aktivne uloge žene u člancima o seksu i poslu u časopisima za žene, Sofija Beuerle, 08.11.2011.
- Uticaj stilova učenja na usvajanje vokabulara engleskog jezika na ranom uzrastu, Vanja Bosanac, 03.11.2011.
- Standardizacija terminologije mešovitih borilačkih veština, Nikola Rupić, 03.11.2011.
- Učenje reči kroz grupni rad kod učenika osmog razreda osnovne škole, Jasna Kapelan, 07.10.2011.