prof. dr Biljana Radić-Bojanić

Redovni profesor
Odsek za anglistiku
radic.bojanic@ff.uns.ac.rs
485-3852
Scientific Area Anglistika
Promotion Date July 05, 2021

Predmeti

14DPPS15 Sociolingvistika
15DFJ25 Primenjena kognitivna lingvistika
15DFJ4 Sociolingvistika
15EJEJ41 Akademske veštine
15EJEJ53 Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika
15EJEJ64 Varijeteti engleskog jezika
15EJEJ71 Primenjena lingvistika
15EJEJ85 Uvod u sociolingvistiku
15EM001 Tehnika naučnog rada
15EM027 Studijsko istraživački rad
15EM039 Usvajanje drugog jezika: faktori, konteksti, sadržaji
15EF117 Varijeteti engleskog jezika
15EF141 Primenjena lingvistika
15EF163 Akademske veštine
15EF164 Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika
15INT17 Sociolingvistika
15MD029 Kvalitativno istraživanje u nastavi stranih jezika
15RM005 Tehnika naučnog rada

Bibliografija

Journal papers

The Intersection of digital and translation competence in students of translation: problem areas and pedagogical interventions

Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia

Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing

Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom

Academic research skills of university students

Procena samoefikasnosti i uspeh studenata u učenju engleskog jezika

Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika

Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika

Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.

Books and bibiliographies

Applied linguistics : an activity book for students

Fejsbuk kroz komunikaciju i kolaboraciju: društveno-obrazovna istraživanja

Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju

Strategije za razumevanje metaforičkog vokabulara

Varieties of English. An Activity Book for Students

Other papers

The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis

Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom

Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables

Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika

Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja

Mentorstvo

Doktorske akademske studije trećeg stepena

  • Problemska nastava i veština pisanja u nastavi engleskog poslovnog jezika, Ivana Martinović Barbul, 26.11.2019.
  • Potrebe studenata informacionih tehnologija u nastavi engleskog jezika u Srbiji, Tijana Dabić, 18.04.2016.
  • Jezička anksioznost i uspešnost učenja engleskog jezika u višim razredima osnovnih škola, Radmila Suzić, 01.02.2016.
  • Zastupljenost afektivnih strategija učenja engleskog jezika kod studenata na nematičnim fakultetima, Ivana Ćirković-Miladinović, 04.06.2014.

Master akademske studije drugog stepena

  • Motivacija za učenje engleskog kao stranog jezika kod studenata Engleskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu, Tamara Mijatov, 20.09.2024.
  • Stavovi nastavnika prema nastavnim metodama u predavanju engleskog jezika onlajn, Dejan Brdar, 17.03.2023.
  • Anksioznost pri komuniciranju kod učenika viših razreda osnovne škole, Sonja Novak, 30.10.2018.
  • Razlike između jednojezičnih i višejezičnih govornika pri učenju engleskog jezika kao stranog: istraživačka studija o pasivu, Dejan Vicai, 21.09.2018.
  • Usmerenje ka cilju i strategije učenja u usvajanju engleskog kao stranog jezika na visokoškolskom nivou, Stela Ivković, 30.06.2017.
  • Induktivni pristup u podučavanju gramatike u udžbenicima za učenike engleskog jezika naprednog nivoa, Vanja Ljubić, 30.03.2017.
  • Odnos između perceptivnih stilova učenja učenika šestog razreda i perceptivnih stilova zastupljenih u četiri različita udžbenika engleskog jezika kao stranog, Lana Matijević, 09.02.2017.
  • Uticaj ekstraverzije/introverzije na strategije učenja jezika i uspešnost u učenju jezika, Iva Stanković, 26.01.2017.
  • Formative assessment of young second language learners at the pre-literacy level (age 5), Jovana Dodić, 28.09.2016.
  • Uticaj masovnih medija na usvajanje vokabulara engleskog jezika kod učenika drugog i četvrtog razreda jezičke gimnazije, Jelena Sanader, 27.09.2016.
  • Introvertni i ekstravertni tip ličnosti učenika u srednjoškolskoj nastavi engleskog jezika kao stranog, Tijana Dorotić, 27.09.2016.
  • Slika žene u španskim i engleskim poslovicama, Marina Ivanović, 15.09.2016.
  • Analiza potreba srpskih programera u domenu upotrebe engleskog jezika, Maja Kanjevac, 21.12.2015.
  • Razvoj južnoafričkog engleskog kroz istoriju, Jovana Živak, 16.10.2015.
  • Samoocenjivanje gramatičke kompetencije kod učenika viših razreda osnovne škole, Ivana Nikačev, 30.03.2015.
  • Fejsbuk kao alat za učenje engleskog jezika van učionice u filološkoj gimnaziji, Jelena Petrović, 25.06.2014.
  • Funkcije pasiva u ustavu Sjedinjenih Američkih Država, Jelena Plavšić, 03.03.2014.
  • Uloga derivacione morfologije u usvajanju vokabulara u stranom jeziku, Nela Maluckov, 03.09.2013.
  • Analiza elemenata kulture u udžbenicima od petog do osmog razreda: kvantitativni i kvalitativni pristup, Marijana Pop-Jovanov, 10.06.2013.
  • Istorija i razvoj afroameričkog varijateta engleskog jezika, Stefan Ilić, 22.03.2013.
  • Japanski engleski u društveno-istorijskom kontekstu, Bojana Krsmanović, 21.12.2012.
  • Poreklo leksike novozelandskog varijeteta engleskog jezika, Ljiljana Gačić, 18.12.2012.
  • Stavovi nastavnika prema nastavi kulture sa autentičnim materijalom na ranom uzrastu, Dragana Tatić, 18.12.2012.
  • Podizanje interkulturalne svesti u srednjim školama u Srbiji, Danijela Pop-Jovanov, 05.12.2012.
  • Rodna neravnopravnost u engleskom i srpskom jeziku:morfološki ,semantički i sintaksički aspekti, Jelena Stanišić, 01.12.2012.
  • Strategije za usvajanje vokabulara kod učenika srednje škole, Slavica Filipović, 19.10.2012.
  • Bilingvizam i etnolingvistička vitalnost imigranata prve i druge generacije, Stanislava Jovičić Vinokić, 02.10.2012.
  • Strategija čitanja kod učenika srednjih škola, Marina Đurđević, 24.09.2012.
  • Upotreba totalnog fizičkog odgovora u predavanju mlađim učenicima, Nataša Krstekanić, 10.05.2012.
  • Igre kao motivaciono sretstvo u nastavi engleskog u srednjim školama, Ivana Maj, 12.11.2011.
  • Prikaz aktivne uloge žene u člancima o seksu i poslu u časopisima za žene, Sofija Beuerle, 08.11.2011.
  • Uticaj stilova učenja na usvajanje vokabulara engleskog jezika na ranom uzrastu, Vanja Bosanac, 03.11.2011.
  • Standardizacija terminologije mešovitih borilačkih veština, Nikola Rupić, 03.11.2011.
  • Učenje reči kroz grupni rad kod učenika osmog razreda osnovne škole, Jasna Kapelan, 07.10.2011.
Vrh strane