Јелена Матановић

Јелена Матановић, доцент

Контакт
Кабинет 145
Број телефона 485-3919
Е-адреса jelena.matanovic@ff.uns.ac.rs

Биографија
2004. диплома, Одсек за психологију, Филозофски факултет Нови Сад
2009. магистратура, Одсек за психологију, Филозофски факултет Нови Сад
2016. докторат, Одсек за психологију, Филозофски факултет Нови Сад
Запослена на Одсеку за психологију од 2005.године.

Наставни рад
Психологија групе и организације
Психологија маркетинга
Психологија маркетинг комуникација
Стручна пракса, И/О модул
Односи с јавношћу, Одсек за медијске студије

Научно-истраживачки рад
Психологија маркетинга, понашање потрошача, доношење куповних одлука, емоционални рад, психофизичко здравље незапослених.

 Библиографија (избор)

  1. Majstorović, N., Popov, B., Matanović, J. i Slijepčević, V. (2016). Psychophysical Health During Prolonged Unemployment: Longitudinal Data. Primenjena psihologija, Vol. 9 (4), str. 379-394. UDK:331.565:159.9. doi: 10.19090/pp.2016.4.379-394
  2. Majstorović, N. Matanović, J. i Gligorijević, N. (2017). Faktori zadovoljstva poslom kod nastavnika osnovnih i srednjih škola. Nastava i vaspitanje, Vol. 2, str. 221-238. ISSN 0547-3330, UDK-37.064(497.113) 371.12:331.101.32(497.113) DOI:10.5937/nasvas1702221M
  3. Majstorović, N., Popov, B., Matanović, J., Slijepčević V. i Jelić, D. (2017). Nezaposlenost u Republici Srbiji: posledice po psiho-fizičko zdravlje i ključni faktori uspeha u ponovnom zapošljavanju, Filozofski fakultet Novi Sad, 208str. ISBN 978-86-6065-410-8, UDC 331.56:613.86(497.11); 331.5(497.11), URL http://digitalna.ff.uns.ac.rs/sadrzaj/2017/978-86-6065-410-8
  4. Radošević, V., Jelić, D., Matanović, J. i Popov, B. (2018). Zahtevi posla i resursi na radu kao prediktori izgaranja na radu i radne angažovanosti: glavni i interaktivni efekti. Primenjena psihologija, Vol. 11(1), STR. 105-125. UDK: 159.913-057.16:331.103. doi: 10.19090/pp.2018.1.105-125.
  5. Popov, B., Jelić, D., Raković, S. and Matanović, J. (2018). Emotions and work burnout from the rebt perspective: a short–term prospective study. Primenjena psihologija, Vol. 11(3), STR. 365-384. UDK:159.942.072:331.4. doi: 10.19090/pp.2018.3.365-384.
  6. Gajić, A. i Matanović, J. (2019). Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem internet. Marketing. Vol. 50 (1), str. 3-12. UDK: 004.738.5:659.113.25. ISSN 0354-3471 (Štampano izd.)ISSN 2334-8364 (Online).
Врх стране