
проф. др Биљана Лунгулов
Ванредни професор
Одсек за педагогију
| 4853919 |
| Научна област | Педагогија |
|---|---|
| Датум избора | 4. децембар 2022. |
Предмети
| 14ПСПС100 | Дидактика |
|---|---|
| 15ЕЈЕЈ28 | Дидактика |
| 15ИНТ28 | Перспективе високошколског образовања |
| 15КС006 | Дидактика |
| 15МД044 | Перспективе високошколског образовања |
| 15ПГПГ022 | Дидактика 1 |
| 15ПГПГ025 | Образовне технологије |
| 15ПГПГ026 | Теорије и методике наставе |
| 15ПГПГ036 | Дидактика 2 |
| 15ПГПГ041 | Методички системи и апликације |
| 15ПГПГ050 | Образовне политике |
| 15ПГПГ061 | Дидактичке иновације |
| 15ПД25 | Перспективе високошколског образовања |
| 15ПХ001 | Отворени методолошки семинар |
| 15ПХ010 | Медијска педагогија |
| 15ПХ019 | Диференцијална дидактика |
| 15ПХ032 | Студијско истраживачки рад |
| 15РЈРЈ083 | Дидактика |
| 15РКРК47 | Дидактика |
| 15РНРН070 | Дидактика |
| 15СЛСЛ036 | Дидактика |
| 15СРД56 | Образовне политике |
Библиографија
Радови у часописима
University teaching in “hard” and “soft“ sciences: academic tribes or towards a common culture?
А. Кишјухас, Б. Лунгулов, J. Čikić, University teaching in “hard” and “soft“ sciences: academic tribes or towards a common culture?, Sociologija, Vol. 67, No. 1, pp. 47 - 70, 2025
| Аутори | Алексеј Кишјухас, Биљана Лунгулов и Јована Чикић |
|---|---|
| Година | 2025 |
| DOI | https://doi.org/10.2298/SOC240517002K |
| Часопис | Sociologija |
| Волумен | 67 |
| Број | 1 |
| Страна од | 47 |
| Страна до | 70 |
Менторство
Докторске академске студије трећег степена
- Лични и педагошки фактори као предиктори прихватања технологије у високошколској настави, Бојана Пиља, 21.10.2025.
Мастер академске студије другог степена
- Ефективност наставних метода из перспективе наставника, Марина Дакић, 27.11.2024.
- Образовање као агенс родне социјализације: утицај школских искустава на ставове младих према родним улогама, Горана Војчић, 28.09.2021.
- Квалитет студија из перспективе студената педагогије, Нена Благојевић, 28.09.2021.
- Самовредновање рада наставника у функцији професионалног развоја, Јелена Ковачевић, 09.09.2021.
- Мишљење наставника основних школа о квалитету и значају стручног усавршавања, Дејана Обрадовић, 23.10.2020.
- Очекивања наставника као предиктор мотивације ученика за учење, Тамара Драгојевић, 24.09.2020.
- Програми професионалног развоја наставника као изазов савремене образовне политике, Наташа Грбовић, 11.09.2019.
- Visokoškolska nastava u funkciji razvoja kritičkog mišljenja i medijske pismenosti studenata društveno humanističkih nauka, Катарина Чикош, 08.07.2019.
- Значај развоја критичког мишљења студената у високом образовању, Маја Косановић, 26.09.2018.
Основне академске студије првог степена
- Могућност и значај учења на даљину, Душка Шојић, 16.01.2020.
- Алтернативе традиционалном оцењивању у функцији мотивације ученика, Милица Ћосић, 28.10.2019.
- Изазови и перспективе стручног усавршавања наставника у Србији, Дејана Обрадовић, 08.01.2019.
- Примена друштвених мрежа у образовању као мотивација за целоживотно учење, Бојана Марићевић, 20.09.2018.

