15КККК19 - Модерне поетике
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Модерне поетике | |||
Акроним | 15КККК19 | |||
Студијски програм | Компаративна књижевност са теоријом књижевности | |||
Модул | ||||
Тип студија | основне академске студије првог степена | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
Условљност другим предметима | Положен испит из предмета Нормативне поетике | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Тумачење и експликација модерних поетика од (пред)романтизма до савремених поетика. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студенти треба да овладају основним принципима антинормативнх поетика у дијахронијском и компаративном контексту, као и њиховом теоријском и интерпретативном применом. Морају самостално сагледавати и тумачити везе између аутопоетичких текстова, манифеста и песничких, прозних или драмских остварења. Свест о сродним појавама у различитим уметностима. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Анализа текстова, утврђивање њихових тежишта, основних појмова, иновација и ревизија: Фридрих Шилер, Јохан Волфганг Гете, Виктор Иго, Едгар Алан По, Оноре де Балзак, Емил Зола, Шарл Бодлер, Артур Рембо, Стефан Маларме, Филипо Томазо Маринети, Казимир Едшмид, Андре Бретон, Томас Стернс Елиот, Вирџинија Вулф, Томас Ман, | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе, Студијски истраживачки рад. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Рад на тексту, монолошка, дијалошка, интерактивна метода, интермедијална повезивања и презентације, консултативна настава. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | ||
Практична настава | 10 | Усмени испит | 70 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |