УСПЕШНО ЗАВРШЕН КОНКУРС „ПРИКАЖИ КЊИГУ“

Ибероамерички центар и Центар за језике Филозофског факултета Универзитета у Новом Саду од децембра 2023. до априла 2024. реализовали су конкурс „Прикажи књигу“ за студенте Филозофског факултета (ФФУНС), који су имали могућност да одаберу једну од публикација објављених у протекле три године – прозу, поезију, есеје, стручну литературу или књиге за децу – захваљујући донацији једанаест издавачких кућа: Академској књизи, Културном центру Новог Сада, Трећем тргу, Сребрном дрвету, Вулкану, ЛОМ-у, Геопоетици, Дерети, Дата СТАТУСу, Агори и Градској народној библиотеци „Жарко Зрењанин“.

Намера организатора конкурса била је да окупи издаваче, сараднике и професоре Филозофског факултета како би студентима пружили могућност да читају, пишу, освоје награде и објаве своје приказе. На конкурс јавило 80 студената, од који је 51 написао и послао приказ одабране књиге. Радове су оцењивали професори и сарадници неколико одсека ФФУНС: др Милош Јоцић и Милица Софинкић са Одсека за српску књижевност, др Небојша Влашкалић са Одсека за романистику, др Ана Римар Симуновић са Одсека за русински језик, др Марија Митић и др Бојана Ковачевић Петровић са Одсека за италијанске и ибероамеричке студије и мср Владимир Папић са Одсека за компаративну књижевност.

Најбољих осморо студената награђено је на завршној свечаности 15. маја књигама у издању Sezam Book, Филозофског факултета и осталих издавача, као и рекламним пакетом ФФУНС. Треће место, са 98 поена, освојили су Тања Јовановић са Одсека за славистику – Група за руски језик и књижевност, Малена Миливојевић са Одсека за англистику, Софија Ракочевић и Хелена Тадић са Одсека за компаративну књижевност са теоријом књижевности. Друго место на конкурсу „Прикажи књигу“, са 99 бодова, освојила је Анђела Ракетић са студијског програма Културологија. Прво место деле троје студената Филозофског факултета: Владимир Јовић са Одсека за англистику, Катарина Крњајић са Одсека за германистику и Давид Менчик, студент докторских студија Филозофије, као и мастер студија Културологије.

Најсрдачније честитамо награђенима и свим учесницима овог конкурса.

Слике

Врх стране