15МКМК067 - Мађарска књижевност у Војводини
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Мађарска књижевност у Војводини | |||
| Акроним | 15МКМК067 | |||
| Студијски програм | Мађарски језик и књижевност | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | основне академске студије првог степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљност другим предметима | Нема | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са књижевно-теоријским аспектима регионалног схватања књижевности, изучавање предисторије и историје мађарске књижевности у Војводини. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Препознавање важности регионалног идентитета, схватање књижевних токова и упознавање књижевних институција. Критичка интерпретација културних токова и књижевних дела. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Теорија регије, филозофија паланке. Статус мађарске књижевности у Војводини. Предисторија и културна историја региона. Теорија локалног колорита. Књижевна стремљења после другог светског рата. Часопис „Уј Симпозион“. Поезија О. Tолнаија и И. Домонкоша. Прозно стваралаштво Л. Beгела и Н. Гиона. Перформансе, хепенинзи, гласновна и визуелна уметничка дела. Најновија генерација младих стваралаца. | |||
| Садржај практичне наставе | Анализа романа мађарске књижевности у Војводини. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Фронтална, комбиновање фронталног и индивидуалног рада, самостални рад студената, дискусија. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | ||
| Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
| Пројекти | 20 | |||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||

