15ММ015 - Студијско истраживачки рад
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Студијско истраживачки рад | |||
| Акроним | 15ММ015 | |||
| Студијски програм | Мађарски језик и књижевност | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије другог степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљност другим предметима | Одабир предмета и теме мастер рада. | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Оспособљавање студената за истраживања у области мађарског језика и лингвистике и писање завршног рада. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Оспособљеност студената за истраживања у области мађарског језика и лингвистике и писање завршног рада. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Студијски истраживачки рад обухвата све облике наставе који су у функцији оспособљавања студента за истраживање и израду завршног рада. Студент се кроз наставу оспособљава да практично примени методе и технике лингвистичких и филолошких истраживања, у зависности од предмета анализе и врсте истраживања (теоријска, корпусна, теренска, експериментална истраживања). | |||
| Садржај практичне наставе | Дефинисање предмета истраживања и у складу с тим избор одговарајуће методе. Дефинисање принципа формирања корпуса и ексцерпције, тј. прикупљања грађе. Прикупљање и коришћење релевантне литературе, дискусија о литератури. Коришћење извора. Теоријски оквир истраживања. Дефинисање структуре рада | |||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 0 | 0 | 20 | ||
| Методе извођења наставе | Истраживање и дискусија | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
| Пројекти | 70 | |||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||

