15MM015 - Studijsko istraživački rad
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Studijsko istraživački rad | |||
Akronim | 15MM015 | |||
Studijski program | Mađarski jezik i književnost | |||
Modul | ||||
Tip studija | master akademske studije drugog stepena | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 10.0 | Status predmeta | obavezan | |
Uslovljnost drugim predmetima | Odabir predmeta i teme master rada. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Osposobljavanje studenata za istraživanja u oblasti mađarskog jezika i lingvistike i pisanje završnog rada. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Osposobljenost studenata za istraživanja u oblasti mađarskog jezika i lingvistike i pisanje završnog rada. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Studijski istraživački rad obuhvata sve oblike nastave koji su u funkciji osposobljavanja studenta za istraživanje i izradu završnog rada. Student se kroz nastavu osposobljava da praktično primeni metode i tehnike lingvističkih i filoloških istraživanja, u zavisnosti od predmeta analize i vrste istraživanja (teorijska, korpusna, terenska, eksperimentalna istraživanja). | |||
Sadržaj praktične nastave | Definisanje predmeta istraživanja i u skladu s tim izbor odgovarajuće metode. Definisanje principa formiranja korpusa i ekscerpcije, tj. prikupljanja građe. Prikupljanje i korišćenje relevantne literature, diskusija o literaturi. Korišćenje izvora. Teorijski okvir istraživanja. Definisanje strukture rada | |||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
0 | 0 | 20 | ||
Metode izvođenja nastave | Istraživanje i diskusija | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | |||
Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
Projekti | 70 | |||
Kolokvijumi | ||||
Seminari |