| Назив | Мултимодални текст |
|---|
| Акроним | 15ЕМ009 |
|---|
| Студијски програм | Енглески језик и књижевност |
|---|
| Модул | |
|---|
| Тип студија | мастер академске студије другог степена |
|---|
| Наставник (предавач) | |
|---|
| Наставник/сарадник (вежбе) | |
|---|
| Наставник/сарадник (ДОН) | |
|---|
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни |
|---|
| Условљност другим предметима | nema | Облик условљености | |
|---|
| Циљеви изучавања предмета | Примена реторичких вештина у поступку анализе модела мултимодалног текста који утичу на
формирање схватања о савременој култури и идентитету појединца. Кроз семиотички приступ и
кроз упознавање са теоријским приступом реторици текста насталог као комбинација визуелног,
вербалног или аудитивног садржаја, студенти ће бити у прилици да овладају поступком грађења
аутентичних форми мултимодалног текста, као и да критички приступе њиховом тумачењу. |
|---|
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће умети да произведу критички приказ репрезентативних мултимодалних текстова
различитих жанрова. Познаваће и примењивати теоријске и практичне принципе у вези са
употребом вишеструких модалитета у поступку креирања сложеног текста. Поседоваће потребна
знања и интерпресоналне компетенције потребне за сарадњу на заједничким пројектима ове
врсте. |
|---|