15МД029 - Квалитативно истраживање у настави страних језика
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Квалитативно истраживање у настави страних језика | |||
| Акроним | 15МД029 | |||
| Студијски програм | Методика наставе | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | докторске академске студије трећег степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 10.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | знање енглеског језика на нивоу Б2 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Развој критичког начина размишљања, изношење аргумената о проблемима који се истражују, упознавање са разним концептима у квалитативном истраживању, анализа добијених резултата. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти су способни да одаберу прикладан метод и технику истраживања за одређену појаву или научноистраживачки проблем; да одаберу узорак; да организују ток истраживања; да прикажу, анализирају и контекстуализују податке. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Концептуална питања у квалитативном истраживању, стратешке теме квалитативног истраживања, теоријске оријентације у квалитативном истраживању, оквир квалитативног истраживања и прикупљања података, методе посматрања и директно истраживање, анализа интерпретација и приказ резултата, триангулација резултата. | |||
| Садржај практичне наставе | - | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 5 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Интерактивна настава, дискусије, презентације, самостално истраживање. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | 60 | ||
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 40 | |||

