Назив | Методика наставе немачког језика 2 |
---|
Акроним | 15НЈНЈ068 |
---|
Студијски програм | Немачки језик и књижевност |
---|
Модул | |
---|
Тип студија | основне академске студије првог степена |
---|
Наставник (предавач) | |
---|
Наставник/сарадник (вежбе) | |
---|
Наставник/сарадник (ДОН) | |
---|
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | обавезан |
---|
Условљност другим предметима | Положени испити из следећих језичких предмета са I и II године: Увод у лингвистику 1 и 2, Морфологија 1 и 2, Фонетика и фонологија, као и Синтакса 1 и 2. | Облик условљености | |
---|
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са обележјима добре наставе, наставним планом и програмом, стандардима постигнућа, врстама планирања часова и њиховом артикулацијом, наставним методама и методичким системима, концептима наставе и облицима рада, анализом грешака, тестирањем и вредновањем, домаћим задацима, наставним материјалима, наставничким компетенцијама. |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Студент би требало да уме да припреми наставни час немачког језика, да буде способан да преузме улогу наставника у наставном процесу, да зада адекватан домаћи задатак, правилно врши тестирања, као и коректуру грешака, и да у ту сврху развије и примени одређене типове задатака. |
---|
Садржај теоријске наставе | Обележја добре наставе, наставни план и програм, Заједничким европски референтни оквир за језике, стандарди постигнућа, врсте планирања часова и њихова артикулација, наставне методе и методички системи, концепти наставе и облици рада, анализа грешака, тестирање и вредновање, домаћи задаци, наставни материјали, наставничкие компетенције, комуникација и сарадње између наставника и ученика. |
---|
Садржај практичне наставе | Практична настава се огледа у усвајању наставних садржаја кроз конкретне задатке на вежбама, као и упланирању, припреми и презентовању наставне јединице на часу вежби. |
---|