Naziv |
Metodika nastave nemačkog jezika 2 |
Akronim |
15NJNJ068 |
Studijski program |
Nemački jezik i književnost |
Modul |
|
Tip studija |
osnovne akademske studije prvog stepena |
Nastavnik (predavač) |
|
Nastavnik/saradnik (vežbe) |
|
Nastavnik/saradnik (DON) |
|
Broj ESPB |
3.0 |
Status predmeta |
obavezan |
Uslovljnost drugim predmetima |
Položeni ispiti iz sledećih jezičkih predmeta sa I i II godine: Uvod u lingvistiku 1 i 2, Morfologija 1 i 2, Fonetika i fonologija, kao i Sintaksa 1 i 2. |
Oblik uslovljenosti |
|
Ciljevi izučavanja predmeta |
Upoznavanje studenata sa obeležjima dobre nastave, nastavnim planom i programom, standardima postignuća, vrstama planiranja časova i njihovom artikulacijom, nastavnim metodama i metodičkim sistemima, konceptima nastave i oblicima rada, analizom grešaka, testiranjem i vrednovanjem, domaćim zadacima, nastavnim materijalima, nastavničkim kompetencijama. |
Ishodi učenja (stečena znanja) |
Student bi trebalo da ume da pripremi nastavni čas nemačkog jezika, da bude sposoban da preuzme ulogu nastavnika u nastavnom procesu, da zada adekvatan domaći zadatak, pravilno vrši testiranja, kao i korekturu grešaka, i da u tu svrhu razvije i primeni određene tipove zadataka. |
Sadržaj teorijske nastave |
Obeležja dobre nastave, nastavni plan i program, Zajedničkim evropski referentni okvir za jezike, standardi postignuća, vrste planiranja časova i njihova artikulacija, nastavne metode i metodički sistemi, koncepti nastave i oblici rada, analiza grešaka, testiranje i vrednovanje, domaći zadaci, nastavni materijali, nastavničkie kompetencije, komunikacija i saradnje između nastavnika i učenika. |
Sadržaj praktične nastave |
Praktična nastava se ogleda u usvajanju nastavnih sadržaja kroz konkretne zadatke na vežbama, kao i uplaniranju, pripremi i prezentovanju nastavne jedinice na času vežbi. |