15НМ014 - Медији у настави немачког језика
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Медији у настави немачког језика | |||
| Акроним | 15НМ014 | |||
| Студијски програм | Немачки језик и књижевност | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије другог степена | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Развијање медијално-педагошке и медијало-дидактичке компетенције. Оспособљавање студената да самостално примењују и користе широк спектар медија у настави немачког језика. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент познаје предности примене различитих врста медија у настави страног језика, упознат је са методичко-дидактичким поступцима и приступима који се примењују у раду са њима и у стању је да самостално интегрише и примени различите врсте медија у наставном процесу. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Улога и значај медија у настави немачког језика. Медији и циљеви наставе, подела и врсте медија. Аудио медији (радио, музика), визуелни (фотографија, приче у сликама), аудиовизуелни (филм, ТВ-серије, видео клипови, трејлери), нови медији (компјутер и интернет). | |||
| Садржај практичне наставе | Давање практичних примера на који начин се поменуте врсте медија могу имплементирати у наставни процес. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Вербална монолошко-дијалошка, демонстративни метод, истраживачки рад. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | Писмени испит | |||
| Практична настава | Усмени испит | 60 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 40 | |||

