15НМ014 - Медији у настави немачког језика

Спецификација предмета
НазивМедији у настави немачког језика
Акроним15НМ014
Студијски програмНемачки језик и књижевност
Модул
Тип студијамастер академске студије другог степена
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
    Условљност другим предметимаОблик условљености
    Циљеви изучавања предметаРазвијање медијално-педагошке и медијало-дидактичке компетенције. Оспособљавање студената да самостално примењују и користе широк спектар медија у настави немачког језика.
    Исходи учења (стечена знања)Студент познаје предности примене различитих врста медија у настави страног језика, упознат је са методичко-дидактичким поступцима и приступима који се примењују у раду са њима и у стању је да самостално интегрише и примени различите врсте медија у наставном процесу.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеУлога и значај медија у настави немачког језика. Медији и циљеви наставе, подела и врсте медија. Аудио медији (радио, музика), визуелни (фотографија, приче у сликама), аудиовизуелни (филм, ТВ-серије, видео клипови, трејлери), нови медији (компјутер и интернет).
    Садржај практичне наставеДавање практичних примера на који начин се поменуте врсте медија могу имплементирати у наставни процес.
    Литература
    1. Brandi, Marie-Luise (1996). Video im Deutschunterricht. Fernstudieneinheit 13. München: Goethe Institut.
    2. Brünner, Ines (2009). Gehirngerechtes Lernen mit digitalen Medien. Ein Unterrichtskonzept für den integrativen DaF-Unterricht. München: IUDICIUM.
    3. Karl-Richard Bausch; Herbert Christ; Hans-Jürgen Krumm (Hrsg.) (2007). Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen; Basel: A. Francke Verlag.
    4. Storch, Günther (2009). Deutsch als Fremdsprache. Eine Didaktik. Paderborn: Wilhelm Fink
    5. Rösler, Dietmar; Würffel, Nicola (2014). Lernmaterialien und Medien. DLL 5. München: Klett, Langenscheidt.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    22
    Методе извођења наставеВербална монолошко-дијалошка, демонстративни метод, истраживачки рад.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавањаПисмени испит
    Практична наставаУсмени испит60
    Пројекти
    Колоквијуми
    Семинари40
    Врх стране