проф. др Јагода Топалов

Ванредни професор
Одсек за англистику
485-3852
Научна областАнглистика
Датум избора 15. март 2022.

Предмети

15ЕЈ003Енглески језик Б2.1
15ЕЈ007Енглески језик Б2.2
15ЕЈЕЈ54Обједињене језичке вештине 7
15ЕЈЕЈ64Варијетети енглеског језика
15ЕЈЕЈ66Обједињене језичке вештине 8
15ЕЈЕЈ71Примењена лингвистика
15ЕМ001Техника научног рада
15ЕМ024Индивидуалне разлике у настави енглеског језика
15ЕМ027Студијско истраживачки рад
15ЕФ110Обједињене језичке вештине 7
15ЕФ117Варијетети енглеског језика
15ЕФ134Обједињене језичке вештине 8
15ЕФ141Примењена лингвистика
15ЕФ73Обједињене језичке вештине 5

Библиографија

Радови у часописима

Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments

B. Eraković, J. Topalov, Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments, INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU, Vol. 34, No. 4, pp. 122 - 136, 2021

АуториБорислава Ераковић и Јагода Топалов
Година2021
DOI10.5937/inovacije2104122E
ЧасописINOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU
Волумен34
Број4
Страна од122
Страна до136

Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective

S. Halupka-Rešetar, L. Knežević, J. Topalov, Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 39, No. 10, pp. 912 - 924, 2018

АуториСабина Халупка-Решетар, Ljiljana Knežević и Јагода Топалов
Година2018
ЧасописJournal of Multilingual and Multicultural Development
Волумен39
Број10
Страна од912
Страна до924

Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави: усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима

Б. Ераковић, J. Топалов, Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави: усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 2, pp. 267 - 286, 2018

АуториБорислава Ераковић и Јагода Топалов
Година2018
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini
Волумен2
Страна од267
Страна до286

Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2017
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini
Волумен47
Број3
Страна од129
Страна до144

Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2016
ЧасописZbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini
Волумен46
Број3
Страна од137
Страна до153

Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015

АуториБиљана Радић-Бојанић, Јагода Топалов и Kemtong Sinwongsuwat
Година2015
DOIhttp://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180
ЧасописJournal of Multilingual and Multicultural Development
Волумен37
Број7
Страна од750
Страна до764

Academic research skills of university students

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ЧасописRomanian Journal of English Studies
Волумен10
Страна од145
Страна до152

Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика

J. Топалов, Б. Радић-Бојанић, Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ЧасописNASTAVA I VASPITANJE
Волумен1
Страна од121
Страна до134

Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications

J. Topalov, Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications, Metodički vidici, Vol. 3, pp. 181 - 196, 2012

АуториЈагода Топалов
Година2012
ЧасописMetodički vidici
Волумен3
Страна од181
Страна до196

Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2012
ЧасописČitalište
Волумен11
Страна од33
Страна до43

Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.

B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011

АуториБиљана Радић-Бојанић, Vesna Lazović и Јагода Топалов
Година2011
ЧасописZbornik Instituta za pedagoška istraživanja
Волумен43
Број1
Страна од106
Страна до121

Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2011
ЧасописPedagogija
Волумен66
Број1
Страна од113
Страна до120

Књиге и библиографије

Applied linguistics : an activity book for students

B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2018
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-501-3
broj strana72
Тип књигепомоћни уџбеник
Број страна72

Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju

Ј. Топалов, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2014
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-289-0
broj strana147
Тип књигемонографија
Број страна147

Мотивација у настави страног језика

J. Topalov, Мотивација у настави страног језика, Filozofski fakultet Novi Sad, 2011

АуториЈагода Топалов
Година2011
ИздавачFilozofski fakultet Novi Sad
ISBN978-86-6065-088-9
Тип књигемонографија

Varieties of English. An Activity Book for Students

B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2011
ИздавачNovi Sad: Filozofski fakultet
ISBN978-86-6065-056-8
Тип књигепомоћни уџбеник

Остали радови

The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, Teaching Languages and Cultures Developing Competencies, Re-thinking Practices, pp. 105 - 121, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2018

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2018
ИздавачCambridge Scholars Publishing
ISSN/ISBN978-1-5275-0893-4; 1-5275-0893-5
Страна од105
Страна до121

Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, English Studies Today: Words and Visions, pp. 445 - 461, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2017

АуториЈагода Топалов, Биљана Радић-Бојанић и David Bruner
Година2017
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-415-3
Страна од445
Страна до461

Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables

J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 5, pp. 507 - 517, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016

АуториЈагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић
Година2016
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-374-3
Страна од507
Страна до517

Метакогниција и когнитивне стратегије у разумевању текста у универзитетској настави енглеског језика

J. Topalov, Метакогниција и когнитивне стратегије у разумевању текста у универзитетској настави енглеског језика, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016

АуториЈагода Топалов
Година2016
ИздавачFilozofski fakultet

Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika

J. Topalov, M. Bjelica Andonov, V. Krombholc, Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, Strani jezici na Filozofskom fakultetu: Primenjenolingvistička istraživanja, pp. 107 - 124, 2015

АуториЈагода Топалов, Маја Бјелица Андонов и Викторија Кромбхолц
Година2015
ISSN/ISBN978-86-6065-302-6
Страна од107
Страна до124

Use of ineffective reading strategies among university EFL students

J. Topalov, Use of ineffective reading strategies among university EFL students, Selected Papers from the Second Intenational Conference English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT 2), pp. 176 - 186, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014

АуториЈагода Топалов
Година2014
ИздавачFilozofski fakultet
Страна од176
Страна до186

Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika

J. Topalov, Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika, Afektivna dimenzija u nastavi engleskog jezika, pp. 11 - 27, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014

АуториЈагода Топалов
Година2014
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-288-3
Страна од11
Страна до27

Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike

J. Topalov, Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike, Zbornik u čast Draginji Pervaz, pp. 493 - 510, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014

АуториЈагода Топалов
Година2014
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-276-0
Страна од493
Страна до510

Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2, pp. 433 - 441, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2013

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2013
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-178-7
Страна од433
Страна до441

Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika

B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, Jezik, književnost, vrednosti: jezička istraživanja, pp. 551 - 562, Filozofski fakultet, Niš, 2013

АуториБиљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов
Година2013
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-7379-278-1
Страна од551
Страна до562

Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza

J. Topalov, Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza, Strategije i stilovi u nastavi engleskog jezika, pp. 27 - 39, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012

АуториЈагода Топалов
Година2012
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-141-1
Страна од27
Страна до39

Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk и Skype in the Classroom

J. Topalov, V. Krombholc, Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk и Skype in the Classroom, Virtuelna interakcija i kolaboracija u nastavi engleskog jezika, pp. 9 - 22, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012

АуториЈагода Топалов и Викторија Кромбхолц
Година2012
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-105-3
Страна од9
Страна до22

Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance

J. Topalov, Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance, English Studies Today: Views and Voices, Selected Papers from the First Intenational Conference on English Studies “English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT)”, pp. 186 - 195, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2011

АуториЈагода Топалов
Година2011
ИздавачFilozofski fakultet
ISSN/ISBN978-86-6065-102-2
Страна од186
Страна до195

Мотивација у учењу енглеског језика као изборног предмета код студената Филозофског факултета у Новом Саду

J. Topalov, Мотивација у учењу енглеског језика као изборног предмета код студената Филозофског факултета у Новом Саду, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2009

АуториЈагода Топалов
Година2009
ИздавачFilozofski fakultet

Менторство

Мастер академске студије другог степена

  • Спремност на комуникацију и савесност као предиктори успеха у учењу енглеског језика као страног током студија, Дајана Кочиш, 24.09.2024.
  • Повезаност између Ајзенкових типова личности и успеха у учењу енглеског језика као страног, Гордана Хераковић, 18.09.2024.
  • Повезаност између професионалног развоја наставника енглеског језика и њихове употребе мотивационих стратегија подучавања у настави енглеског језика, Ленка Фаркаш, 20.09.2023.
  • САМОРЕГУЛАЦИЈА У УСЛОВИМА НАСТАВЕ НА ДАЉИНУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА КОД УЧЕНИКА ПЕТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ, Драгана Јанковић, 04.07.2022.
  • Формативни и сумативни видови оцењивања енглеског језика у основној школи- узајамни однос и утицај на праксу и ученике, Никола Стојанац, 21.06.2022.
  • Корелати емпатије у оквиру контекста учења енглеског као страног језика - истраживачка студија, Слађана Баћина, 21.12.2020.
  • Компаративна анализа процене самоефикасности наставника енглеског језика као страног у основним и средњим школама, Јелена Вукичевић, 10.09.2020.
  • Семиотички аспекти наставне примене културолошког садржаја из уџеника за енглески језик предвиђених за средње школе у Србији, Милана Шарић, 17.10.2019.
  • Синдром изгарања код наставника енглеског језика, Јелена Зивлак, 25.09.2019.
  • Упоредна анализа спремности на комуникацију на енглеском језику код ученика првог и четвртог разреда средње школе, Анђела Дражић, 30.10.2018.
  • Однос између циљева достигнућа и приступа учењу код студената Енглеског језика и књижевности, Кристина Балаша, 26.09.2018.
  • Компаративна анализа стратегија слушања на енглеском језику као страном код ученика седмог разреда и стратегија слушања у уџбеницима за седми разред, Јелена Ђурђевић, 20.02.2018.
  • Мотивација у академском писању у учењу енглеског језика као страног на високошколском нивоу, Јармила Белањи, 26.09.2017.
  • Однос атрибуција и самоефикасности и њихова повезаност са успехом у учењу енглеског језика као страног код ученика у средњој школи, Сузана Агоч, 05.07.2017.
Врх стране