проф. др Јагода Топалов

Ванредни професор
Одсек за англистику
jagoda.topalov@ff.uns.ac.rs
485-3852
Научна областАнглистика
Датум избора 15. март 2022.

Предмети

15ЕЈ003Енглески језик Б2.1
15ЕЈ007Енглески језик Б2.2
15ЕЈЕЈ54Обједињене језичке вештине 7
15ЕЈЕЈ64Варијетети енглеског језика
15ЕЈЕЈ66Обједињене језичке вештине 8
15ЕЈЕЈ71Примењена лингвистика
15ЕМ001Техника научног рада
15ЕМ024Индивидуалне разлике у настави енглеског језика
15ЕМ027Студијско истраживачки рад
15ЕФ110Обједињене језичке вештине 7
15ЕФ117Варијетети енглеског језика
15ЕФ134Обједињене језичке вештине 8
15ЕФ141Примењена лингвистика
15ЕФ73Обједињене језичке вештине 5

Библиографија

Радови у часописима

Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments

Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective

Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави: усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима

Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia

Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing

Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom

Academic research skills of university students

Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика

Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika

Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications

Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.

Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika

Књиге и библиографије

Applied linguistics : an activity book for students

Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju

Мотивација у настави страног језика

Varieties of English. An Activity Book for Students

Остали радови

The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis

Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom

Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables

Метакогниција и когнитивне стратегије у разумевању текста у универзитетској настави енглеског језика

Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika

Use of ineffective reading strategies among university EFL students

Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika

Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike

Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika

Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja

Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk и Skype in the Classroom

Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza

Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance

Мотивација у учењу енглеског језика као изборног предмета код студената Филозофског факултета у Новом Саду

Менторство

Мастер академске студије другог степена

  • Спремност на комуникацију и савесност као предиктори успеха у учењу енглеског језика као страног током студија, Дајана Кочиш, 24.09.2024.
  • Повезаност између Ајзенкових типова личности и успеха у учењу енглеског језика као страног, Гордана Хераковић, 18.09.2024.
  • Повезаност између професионалног развоја наставника енглеског језика и њихове употребе мотивационих стратегија подучавања у настави енглеског језика, Ленка Фаркаш, 20.09.2023.
  • САМОРЕГУЛАЦИЈА У УСЛОВИМА НАСТАВЕ НА ДАЉИНУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА КОД УЧЕНИКА ПЕТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ, Драгана Јанковић, 04.07.2022.
  • Формативни и сумативни видови оцењивања енглеског језика у основној школи- узајамни однос и утицај на праксу и ученике, Никола Стојанац, 21.06.2022.
  • Корелати емпатије у оквиру контекста учења енглеског као страног језика - истраживачка студија, Слађана Баћина, 21.12.2020.
  • Компаративна анализа процене самоефикасности наставника енглеског језика као страног у основним и средњим школама, Јелена Вукичевић, 10.09.2020.
  • Семиотички аспекти наставне примене културолошког садржаја из уџеника за енглески језик предвиђених за средње школе у Србији, Милана Шарић, 17.10.2019.
  • Синдром изгарања код наставника енглеског језика, Јелена Зивлак, 25.09.2019.
  • Упоредна анализа спремности на комуникацију на енглеском језику код ученика првог и четвртог разреда средње школе, Анђела Дражић, 30.10.2018.
  • Однос између циљева достигнућа и приступа учењу код студената Енглеског језика и књижевности, Кристина Балаша, 26.09.2018.
  • Компаративна анализа стратегија слушања на енглеском језику као страном код ученика седмог разреда и стратегија слушања у уџбеницима за седми разред, Јелена Ђурђевић, 20.02.2018.
  • Мотивација у академском писању у учењу енглеског језика као страног на високошколском нивоу, Јармила Белањи, 26.09.2017.
  • Однос атрибуција и самоефикасности и њихова повезаност са успехом у учењу енглеског језика као страног код ученика у средњој школи, Сузана Агоч, 05.07.2017.
Врх стране