проф. др Јагода Топалов
485-3852 |
Научна област | Англистика |
---|---|
Датум избора | 15. март 2022. |
Предмети
15ЕЈ003 | Енглески језик Б2.1 |
---|---|
15ЕЈ007 | Енглески језик Б2.2 |
15ЕЈЕЈ54 | Обједињене језичке вештине 7 |
15ЕЈЕЈ64 | Варијетети енглеског језика |
15ЕЈЕЈ66 | Обједињене језичке вештине 8 |
15ЕЈЕЈ71 | Примењена лингвистика |
15ЕМ001 | Техника научног рада |
15ЕМ024 | Индивидуалне разлике у настави енглеског језика |
15ЕМ027 | Студијско истраживачки рад |
15ЕФ110 | Обједињене језичке вештине 7 |
15ЕФ117 | Варијетети енглеског језика |
15ЕФ134 | Обједињене језичке вештине 8 |
15ЕФ141 | Примењена лингвистика |
15ЕФ73 | Обједињене језичке вештине 5 |
Библиографија
Радови у часописима
Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments
B. Eraković, J. Topalov, Teaching and learning through Moodle, Google Doc and Zoom: Fostering student engagement in (a)synchronous learning environments, INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU, Vol. 34, No. 4, pp. 122 - 136, 2021
Аутори | Борислава Ераковић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2021 |
DOI | 10.5937/inovacije2104122E |
Часопис | INOVACIJE U NASTAVI - ČASOPIS ZA SAVREMENU NASTAVU |
Волумен | 34 |
Број | 4 |
Страна од | 122 |
Страна до | 136 |
Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective
S. Halupka-Rešetar, L. Knežević, J. Topalov, Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 39, No. 10, pp. 912 - 924, 2018
Аутори | Сабина Халупка-Решетар, Ljiljana Knežević и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2018 |
Часопис | Journal of Multilingual and Multicultural Development |
Волумен | 39 |
Број | 10 |
Страна од | 912 |
Страна до | 924 |
Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави: усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима
Б. Ераковић, J. Топалов, Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави: усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 2, pp. 267 - 286, 2018
Аутори | Борислава Ераковић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2018 |
Часопис | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini |
Волумен | 2 |
Страна од | 267 |
Страна до | 286 |
Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Assessment of Young Learners in the Pre-literacy Period in Serbia, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, Vol. 47, No. 3, pp. 129 - 144, 2017
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2017 |
Часопис | Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini |
Волумен | 47 |
Број | 3 |
Страна од | 129 |
Страна до | 144 |
Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Textbooks in the EFL classroom: Defining, assessing and analyzing, Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini , Vol. 46, No. 3, pp. 137 - 153, 2016
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2016 |
Часопис | Zbornik radova Filozofskog fakulteta Univerziteta u Prištini |
Волумен | 46 |
Број | 3 |
Страна од | 137 |
Страна до | 153 |
Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, K. Sinwongsuwat, Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom, Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 37, No. 7, pp. 750 - 764, 2015
Аутори | Биљана Радић-Бојанић, Јагода Топалов и Kemtong Sinwongsuwat |
---|---|
Година | 2015 |
DOI | http://dx.doi.org/10.1080/01434632.2015.1022180 |
Часопис | Journal of Multilingual and Multicultural Development |
Волумен | 37 |
Број | 7 |
Страна од | 750 |
Страна до | 764 |
Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика
J. Топалов, Б. Радић-Бојанић, Процена самоефикасности и успех студената у учењу енглеског језика, NASTAVA I VASPITANJE, Vol. 1, pp. 121 - 134, 2014
Аутори | Јагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић |
---|---|
Година | 2014 |
Часопис | NASTAVA I VASPITANJE |
Волумен | 1 |
Страна од | 121 |
Страна до | 134 |
Academic research skills of university students
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Academic research skills of university students, Romanian Journal of English Studies, Vol. 10, pp. 145 - 152, 2014
Аутори | Јагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић |
---|---|
Година | 2014 |
Часопис | Romanian Journal of English Studies |
Волумен | 10 |
Страна од | 145 |
Страна до | 152 |
Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Elektronski izvori COBISS i KoBSON u funkciji visokoškolskog obrazovanja: stavovi i navike studenata korisnika, Čitalište, Vol. 11, pp. 33 - 43, 2012
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2012 |
Часопис | Čitalište |
Волумен | 11 |
Страна од | 33 |
Страна до | 43 |
Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications
J. Topalov, Students' motivation in EFL context: Motivational influences and practical implications, Metodički vidici, Vol. 3, pp. 181 - 196, 2012
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2012 |
Часопис | Metodički vidici |
Волумен | 3 |
Страна од | 181 |
Страна до | 196 |
Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Uticaj povoljnih i nepovoljnih stavova prema izvornoj i ciljnoj kulturi na učenje stranog jezika, Pedagogija, Vol. 66, No. 1, pp. 113 - 120, 2011
Аутори | Јагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић |
---|---|
Година | 2011 |
Часопис | Pedagogija |
Волумен | 66 |
Број | 1 |
Страна од | 113 |
Страна до | 120 |
Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza.
B. Radić-Bojanić, V. Lazović, J. Topalov, Ocenjivanje usmenih prezentacija na nivou B2 zajedničkog evropskog okvira: kvantitativna i kvalitativna analiza., Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol. 43, No. 1, pp. 106 - 121, 2011
Аутори | Биљана Радић-Бојанић, Vesna Lazović и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2011 |
Часопис | Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja |
Волумен | 43 |
Број | 1 |
Страна од | 106 |
Страна до | 121 |
Књиге и библиографије
Applied linguistics : an activity book for students
B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Applied linguistics : an activity book for students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2018
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2018 |
Издавач | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-501-3 |
broj strana | 72 |
Тип књиге | помоћни уџбеник |
Број страна | 72 |
Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju
Ј. Топалов, B. Radić-Bojanić, Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2014
Аутори | Јагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић |
---|---|
Година | 2014 |
Издавач | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-289-0 |
broj strana | 147 |
Тип књиге | монографија |
Број страна | 147 |
Мотивација у настави страног језика
J. Topalov, Мотивација у настави страног језика, Filozofski fakultet Novi Sad, 2011
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2011 |
Издавач | Filozofski fakultet Novi Sad |
ISBN | 978-86-6065-088-9 |
Тип књиге | монографија |
Varieties of English. An Activity Book for Students
B. Radić-Bojanić, Ј. Топалов, Varieties of English. An Activity Book for Students, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2011
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2011 |
Издавач | Novi Sad: Filozofski fakultet |
ISBN | 978-86-6065-056-8 |
Тип књиге | помоћни уџбеник |
Остали радови
The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, The use of listening, speaking and vocabulary strategies among EFL learners: A quantitative analysis, Teaching Languages and Cultures Developing Competencies, Re-thinking Practices, pp. 105 - 121, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2018
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2018 |
Издавач | Cambridge Scholars Publishing |
ISSN/ISBN | 978-1-5275-0893-4; 1-5275-0893-5 |
Страна од | 105 |
Страна до | 121 |
Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, D. Bruner, Thai and Serbian student attitudes regarding collaborative tasks in the EFL classroom, English Studies Today: Words and Visions, pp. 445 - 461, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2017
Аутори | Јагода Топалов, Биљана Радић-Бојанић и David Bruner |
---|---|
Година | 2017 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-415-3 |
Страна од | 445 |
Страна до | 461 |
Метакогниција и когнитивне стратегије у разумевању текста у универзитетској настави енглеског језика
J. Topalov, Метакогниција и когнитивне стратегије у разумевању текста у универзитетској настави енглеског језика, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2016 |
Издавач | Filozofski fakultet |
Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables
J. Topalov, B. Radić-Bojanić, Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed affective variables, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 5, pp. 507 - 517, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2016
Аутори | Јагода Топалов и Биљана Радић-Бојанић |
---|---|
Година | 2016 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-374-3 |
Страна од | 507 |
Страна до | 517 |
Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika
J. Topalov, M. Bjelica Andonov, V. Krombholc, Stavovi studenata prema kolaboraciji u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika, Strani jezici na Filozofskom fakultetu: Primenjenolingvistička istraživanja, pp. 107 - 124, 2015
Аутори | Јагода Топалов, Маја Бјелица Андонов и Викторија Кромбхолц |
---|---|
Година | 2015 |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-302-6 |
Страна од | 107 |
Страна до | 124 |
Use of ineffective reading strategies among university EFL students
J. Topalov, Use of ineffective reading strategies among university EFL students, Selected Papers from the Second Intenational Conference English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT 2), pp. 176 - 186, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2014 |
Издавач | Filozofski fakultet |
Страна од | 176 |
Страна до | 186 |
Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika
J. Topalov, Uzročne atribucije studenata u učenju engleskog jezika, Afektivna dimenzija u nastavi engleskog jezika, pp. 11 - 27, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2014 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-288-3 |
Страна од | 11 |
Страна до | 27 |
Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike
J. Topalov, Strategije održavanja motivacije u učenju engleskog jezika kod studenata Anglistike, Zbornik u čast Draginji Pervaz, pp. 493 - 510, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2014
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2014 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-276-0 |
Страна од | 493 |
Страна до | 510 |
Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Afektivni filter i usvajanje gramatičkih sadržaja, Jezici i kulture u vremenu i prostoru 2, pp. 433 - 441, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2013
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2013 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-178-7 |
Страна од | 433 |
Страна до | 441 |
Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika
B. Radić-Bojanić, J. Topalov, Strategije za učenje u svetlu novih vrednosti u nastavi engleskog jezika, Jezik, književnost, vrednosti: jezička istraživanja, pp. 551 - 562, Filozofski fakultet, Niš, 2013
Аутори | Биљана Радић-Бојанић и Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2013 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-7379-278-1 |
Страна од | 551 |
Страна до | 562 |
Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk и Skype in the Classroom
J. Topalov, V. Krombholc, Virtuelna kolaboracija u nastavi engleskog jezika - TeachingEnglish.org.uk и Skype in the Classroom, Virtuelna interakcija i kolaboracija u nastavi engleskog jezika, pp. 9 - 22, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012
Аутори | Јагода Топалов и Викторија Кромбхолц |
---|---|
Година | 2012 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-105-3 |
Страна од | 9 |
Страна до | 22 |
Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza
J. Topalov, Strategije čitanja na engleskom jeziku kod studenata – kvantitativna analiza, Strategije i stilovi u nastavi engleskog jezika, pp. 27 - 39, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2012
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2012 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-141-1 |
Страна од | 27 |
Страна до | 39 |
Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance
J. Topalov, Effects of Strategic Reading Instruction on EFL Students' Reading Performance, English Studies Today: Views and Voices, Selected Papers from the First Intenational Conference on English Studies “English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT)”, pp. 186 - 195, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2011
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2011 |
Издавач | Filozofski fakultet |
ISSN/ISBN | 978-86-6065-102-2 |
Страна од | 186 |
Страна до | 195 |
Мотивација у учењу енглеског језика као изборног предмета код студената Филозофског факултета у Новом Саду
J. Topalov, Мотивација у учењу енглеског језика као изборног предмета код студената Филозофског факултета у Новом Саду, Filozofski fakultet, Novi Sad, 2009
Аутори | Јагода Топалов |
---|---|
Година | 2009 |
Издавач | Filozofski fakultet |
Менторство
Мастер академске студије другог степена
- Спремност на комуникацију и савесност као предиктори успеха у учењу енглеског језика као страног током студија, Дајана Кочиш, 24.09.2024.
- Повезаност између Ајзенкових типова личности и успеха у учењу енглеског језика као страног, Гордана Хераковић, 18.09.2024.
- Повезаност између професионалног развоја наставника енглеског језика и њихове употребе мотивационих стратегија подучавања у настави енглеског језика, Ленка Фаркаш, 20.09.2023.
- САМОРЕГУЛАЦИЈА У УСЛОВИМА НАСТАВЕ НА ДАЉИНУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА КОД УЧЕНИКА ПЕТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ, Драгана Јанковић, 04.07.2022.
- Формативни и сумативни видови оцењивања енглеског језика у основној школи- узајамни однос и утицај на праксу и ученике, Никола Стојанац, 21.06.2022.
- Корелати емпатије у оквиру контекста учења енглеског као страног језика - истраживачка студија, Слађана Баћина, 21.12.2020.
- Компаративна анализа процене самоефикасности наставника енглеског језика као страног у основним и средњим школама, Јелена Вукичевић, 10.09.2020.
- Семиотички аспекти наставне примене културолошког садржаја из уџеника за енглески језик предвиђених за средње школе у Србији, Милана Шарић, 17.10.2019.
- Синдром изгарања код наставника енглеског језика, Јелена Зивлак, 25.09.2019.
- Упоредна анализа спремности на комуникацију на енглеском језику код ученика првог и четвртог разреда средње школе, Анђела Дражић, 30.10.2018.
- Однос између циљева достигнућа и приступа учењу код студената Енглеског језика и књижевности, Кристина Балаша, 26.09.2018.
- Компаративна анализа стратегија слушања на енглеском језику као страном код ученика седмог разреда и стратегија слушања у уџбеницима за седми разред, Јелена Ђурђевић, 20.02.2018.
- Мотивација у академском писању у учењу енглеског језика као страног на високошколском нивоу, Јармила Белањи, 26.09.2017.
- Однос атрибуција и самоефикасности и њихова повезаност са успехом у учењу енглеског језика као страног код ученика у средњој школи, Сузана Агоч, 05.07.2017.