Jagoda Topalov

Jagoda Topalov, vanredni profesor

Kontakt
Kabinet 241/2
Broj telefona 0631046443
E-adresa jagoda.topalov@ff.uns.ac.rs

Biografija
Titulu doktora filoloških nauka stekla 2016. odbranom doktorata na temu „Metakognicija i kognitivne strategije u razumevanju teksta u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika“ na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu.

Od 2005. zaposlena na Odseku za anglistiku, najpre kao post-diplomac angažovan u nastavi, zatim kao saradnik u nastavi, lektor, viši nastavnik veština, a od 2017. kao docent.

Samostalno ili u koautorstvu objavila dve monografije, veći broj naučno-istraživačkih radova i dva praktikuma koja se koriste u nastavi na Odseku za anglistiku, te izlagala na brojnim domaćim i stranim naučnim konferencijama.

Nastavni rad
Objedinjene jezičke veštine 7 (OAS)
Objedinjene jezičke veštine 8 (OAS)
Varijeteti engleskog jezika (OAS)
Primenjena lingvistika (OAS)
Individualne razlike u nastavi engleskog jezika (MAS)

Naučno-istraživački rad
Oblasti istraživanja i interesovanja uključuju primenjenu lingvistiku, metodiku nastave engleskog jezika, individualne razlike u učenju i usvajanju stranog jezika, tehnike i metode primenjeno-lingvističkih istraživanja.

Bibliografija (izbor)
- Topalov, J. i Radić-Bojanić, B. (2019). Teacher talk in a young learners’ English classroom. Teme, 43/1, 69-89.
- Halupka-Rešetar, S., Knežević, Lj., & Topalov, J. (2018). Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective. Journal of Multilingual and Multicultural Development, 39/10, 912-924
- Radić-Bojanić, B., Topalov, J. & Sinwongsuwat, K. (2015). Thai and Serbian student perspective regarding teaching approaches in the university EFL classroom. Journal of Multilingual and Multicultural Development, 37/7, 750-764.
- Topalov, J. i Radić-Bojanić, B. (2014). Istraživanja afektivnih faktora u visokoškolskom obrazovanju. Novi Sad: Filozofski fakultet.
- Topalov, J. (2011). Motivacija u nastavi stranog jezika. Novi Sad: Filozofski fakultet.

Kompletna bibliografija (pdf)

Vrh strane