Nataša Tančić

Nataša Tančić, docent

Kontakt
Kabinet 100
Broj telefona 021/450-419
E-adresa natasakovacevic@ff.uns.ac.rs

AKADEMSKA KARIJERA
2018. god. odobrena tema doktorske disertacije od strane Nastavno-naučnog veća Filozofskog fakulteta Univetziteta u Novom Sadu pod naslovom: „Determinante profesionalnog razvoja nastavnika u inkluzivnom školskom kontekstu“.

2015. godine izabrana u zvanje asistenta Filozofskog Fakulteta u Novom Sadu na Odseku za pedagogiju, na predmetima  Školska pedagogija, Nacionalna istorija pedagogije, Pedagoško-metodičkipraktikum2,Pedeutologija, Obrazovanje za inkluziju.
2014. godine odbranjen master rad na Odseku za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, pod naslovom „Značaj porodične komunikacije u pripremi mladih za odgovorno roditeljstvo “
2013. godine odbranjen diplomski rad na studijskoj grupi Pedagogija na Filozofskom Fakultetu u Novom Sadu, pod naslovom „Međusobna komunikacija roditelja i dece “

NAUČNO-ISTRAŽIVAČKI RAD
Školska pedagogija
Pedeutologija
Inkluzija u obrazovanju
Nacionalna istorija pedagogije

BIBLIOGRAFIJA

  1. Kostović, S., Oljača, M.,& Kovačević, N. (2015). Romski asistenti i proces kulturno- obrazovne inkluzije romske dece, Pedagoška stvarnost 2, 313-325.
  2. Kostović, S., Oljača M.,& Kovačević, N. (2015). Samorefleksije nastavnika o profesionalnom identitetu, Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu,40(2), 27-48.
  3. Tančić, N. (2016): Nasilje u školi i mere prevencije, Pedagoška stvarnost 3 , 437-444
  4. Malčić, B., Tančić, N.,& Kostović, S. (2017). Dimenzije uloge nastavnika u visokoškolskoj nastavi iz perspektive studenata, Godišnjak Filozofskog fakulteta u  Novom Sadu, 28(2),259-273.
  5. Tančić, N., Vuković, L., & Malčić, B. (2017). Profesionalni razvoj nastavnika kroz koncept horizontalnog učenja i nastavničkih foruma. Zbornik Odseka za pedagogiju, 26, 109-121.
  6. Malčić, B., Tančić, N. (2018). Evaluativni aspekt uloge nastavnika u visokoškolskoj nastavi iz perspektive studenata različitih studijskih grupa. U: Zbornik radova sa Četvrtog međunarodnog interdisciplinarnog skupa mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka „Konteksti“, Filozofski fakultet, Novi Sad, 299-313.
  7. Knežević-Florić, O., Ninković, S., & Tančić, N. (2018). Inkluzivno obrazovanje iz perspektive nastavnika-uloge, kompetencije i barijere. Nastava i vaspitanje67(1), 7-22.
  8. Tančić, N. (2019). Samoprocena nastavničkih kompetencija I koncept stručnog usavršavanja nastavnika  u inkluzivnom školskom kontekstu. U: Zbornik rezimea sa 24. Međunarodne naučne konferencije “Pedagoška istraživanja i školska praksa”, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 56-57.

Kompletna bibliografija (pdf)

Vrh strane