Назив | Реторика текстуалне културе |
---|
Акроним | 15ЕЈЕЈ101 |
---|
Студијски програм | Енглески језик и књижевност |
---|
Модул | |
---|
Тип студија | основне академске студије првог степена |
---|
Наставник (предавач) | |
---|
Наставник/сарадник (вежбе) | |
---|
Наставник/сарадник (ДОН) | |
---|
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни |
---|
Условљност другим предметима | B2 nivo znanja engleskog jezika | Облик условљености | |
---|
Циљеви изучавања предмета | Проучавањем одлика текстова на енглеском језику три области у којима доминирају текстуални
обрасци – потрошачке културе и рекламне индустрије, индустрије забаве (културолошки обрасци
на телевизији и филму), и области нових медија (Интернет и дигитални медији), студенти се
уводе у процес истраживања у области студија англофоне културе и енглеског језика, те
професионалног бављења истраживањем и критиком. Један од главних циљева курса је
сензибилизирање студената за препознавање кодова савремене популарне културе кроз одлике
текстова које та култура производи, њихово оспособљавање за самостално спровођење
семиотичке анализе датих текстова и групног истраживачког пројекта, као и за ефектно
представљање резултата истраживања у писаној и усменој форми на енглеском језику. |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће умети да самостално анализирају текстуални материјал примењујући принципе
семиотичке анализе, да спроведу истраживање на одређену тему, те да своје истраживање
прикажу у различитим форматима текста на енглеском језику прилагођеним контексту и циљној
публици. |
---|