Naziv |
Retorika tekstualne kulture |
Akronim |
15EJEJ101 |
Studijski program |
Engleski jezik i književnost |
Modul |
|
Tip studija |
osnovne akademske studije prvog stepena |
Nastavnik (predavač) |
|
Nastavnik/saradnik (vežbe) |
|
Nastavnik/saradnik (DON) |
|
Broj ESPB |
3.0 |
Status predmeta |
izborni |
Uslovljnost drugim predmetima |
B2 nivo znanja engleskog jezika |
Oblik uslovljenosti |
|
Ciljevi izučavanja predmeta |
Proučavanjem odlika tekstova na engleskom jeziku tri oblasti u kojima dominiraju tekstualni
obrasci – potrošačke kulture i reklamne industrije, industrije zabave (kulturološki obrasci
na televiziji i filmu), i oblasti novih medija (Internet i digitalni mediji), studenti se
uvode u proces istraživanja u oblasti studija anglofone kulture i engleskog jezika, te
profesionalnog bavljenja istraživanjem i kritikom. Jedan od glavnih ciljeva kursa je
senzibiliziranje studenata za prepoznavanje kodova savremene popularne kulture kroz odlike
tekstova koje ta kultura proizvodi, njihovo osposobljavanje za samostalno sprovođenje
semiotičke analize datih tekstova i grupnog istraživačkog projekta, kao i za efektno
predstavljanje rezultata istraživanja u pisanoj i usmenoj formi na engleskom jeziku. |
Ishodi učenja (stečena znanja) |
Studenti će umeti da samostalno analiziraju tekstualni materijal primenjujući principe
semiotičke analize, da sprovedu istraživanje na određenu temu, te da svoje istraživanje
prikažu u različitim formatima teksta na engleskom jeziku prilagođenim kontekstu i ciljnoj
publici. |