Biljana Lungulov

Biljana Lungulov, vanredni profesor

Kontakt
Kabinet: 133
Broj telefona: +381 21 450-419
E-adresa: biljana.lungulov@ff.uns.ac.rs

Biografija
Biljana Lungulov je diplomirala na Odseku za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu 2007. godine, gde je 2009. godine i odbranila master rad. Odbranila je doktorsku disertaciju pod nazivom Analiza ishoda učenja kao indikatora kvaliteta visokog obrazovanja i stekla titulu doktora nauka na istom fakultetu 2015. godine.

Od 2008. do 2017. godine radila je kao asistentkinja, a od 2017. godine radi kao docentkinja na Odseku za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, gde drži kurseve iz oblasti didaktike, obrazovne politike i visokoškolske pedagogije na svim nivoima studija. Akademska koordinatorka je za internacionalizaciju, mobilnost i razmenu nastavnika i studenata na Odseku za pedagogiju.

Nastavni rad
Didaktika 1
Didaktika 2
Obrazovne tehnologije
Didaktičke inovacije
Obrazovne politike
Diferencijalna didaktika (master studije)
Perspektive visokoškolskog obrazovanja (doktorske studije)

Naučno-istraživački rad
Biljana Lungulov je objavila jednu monografiju, (ko)autorka je brojnih radova u naučnim časopisima i tematskim zbornicima od nacionalnog i međunarodnog značaja, kao što je i učestvovala na naučnim konferencijama. Trenutno je angažovana na dva nacionalna i tri međunarodna projekta, a ima i iskustvo u istraživačkom radu na bilateralnim i pokrajinskim projektima. Bavi se obrazovnim politikama, didaktikom i unapređenjem kvaliteta nastave i obrazovanja, visokoškolskom pedagogijom, kao i obrazovnim reformama.

Bila je članica HERE tima (Higher Education Reform Expert tima) u Srbiji i Radne grupe za izradu Zakona o visokom obrazovanju pri Ministarstvu prosvete Republike Srbije. Dodatno obrazovanje stekla je kroz stručno usavršavanje u oblasti psihoterapije, kao i kroz učešće u brojnim međunarodnim i nacionalnim edukativnim seminarima i radionicama.

Bibliografija (izbor)
- Lungulov, B., Knežević-Florić, O. & Ninković, S. (2019). Teacher Education in the Republic of Serbia. In K. G. Karas &  C. C. Wolhuter (Eds.), International Handbook of Teacher Education-worldwide (Vol. 2) (pp. 175-186), Nicosia: HM Studies and Publishing.
- Milutinović, J., Lungulov, B. i Trivunović, B. (2018). Efekti rangiranja univerziteta na koncept kvaliteta u visokom obrazovanju. Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 18(2), 121-133.
- Lungulov, B. (2017). Pedagoški aspekti primene koncepta ishoda učenja u visokoškolskoj nastavi. Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 17(2), 243- 257.
- Jevremov, T., Lungulov, B. i Dinić, B. (2016). Zadovoljstvo studenata kvalitetom nastave: efekti godine studija i akademskog postignuća. Nastava i vaspitanje, 65(3), 491–508.
- Lungulov, B. (2015). Demokratičnost i dostupnost visokog obrazovanja: formalni okvir i socijalna dimenzija reformskih procesa. Pedagoška stvarnost, 61(2), 228-239.
- Spevák, Z. i Lungulov, B. (2014): Redizajnovanie kurikula vo vysokoškolskom vzdelávaní – na ceste k výstupom učenia kompetenciám študentov. In M. Sirotova (Ed.),  Pedagogica actualis VI, (pp. 333-345), Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
- Gajić, O., Budić, S. i Lungulov, B. (2011). Personalne i socio-demografske karakteristike kao korelati vrednosnih orijentacija i interesovanja studenata u Vojvodini. Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 43(1), 139-159.
- Lungulov, B. (2011). Significance of students’ evaluation for improving the quality of teaching. In A. Pejatović (Ed.) Evaluation in education in the Balkan countries (pp. 655-660), Belgrade: Balkan Society for Pedagogy and Education, Faculty of Philosophy University of Belgrade.
- Lungulov, B. (2009). Kako učenici vide svoje nastavnike. Beograd: Zadužbina Andrejević, Biblioteka INITIUM. 

Kompletna bibliografija (pdf)

 

Vrh strane