Stefan Ninković

Stefan Ninković, docent

Kontakt
Kabinet: 142
Broj telefona: + 381 21 450419
E-adresa: stefan.ninkovic@ff.uns.ac.rs

Biografija
Osnovne i master akademske studije pedagogije završio je na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu. Na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu 2017. godine stekao je zvanje doktor nauka – pedagoške nauke. Trenutno je zaposlen kao asistent sa doktoratom na Odseku za pedagogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu.

Učestvovao je u realizaciji međunarodnih Tempus projekata „Strengthening higher education for social policy making and social services delivery“ (SHESPSS, 2013-2017) i „Master program in educational leadership“ (EdLead, 2013-2017). Trenutno je angažovan u okviru međunarodnog Erazmus plus projekta „Professional development of vocation education teachers with European practices“ (Pro-VET, 2018-2021).

Dobitnik je nagrade za najboljeg mladog istraživača Filozofskog fakulteta u Novom Sadu 2014. godine. Služi se sa dva strana jezika (engleski i nemački). Član je Pedagoškog društva Srbije.

Nastavni rad
Na osnovnim akademskim studijama pedagogije:

  1. Komparativna pedagogija 1
  2. Metodologija pedagoških istraživanja sa statistikom 1
  3. Teorija vaspitanja 3
  4. Metodologija pedagoških istraživanja sa statistikom 2
  5. Osnove socijalne pedagogije
  6. Komparativna pedagogija 2
  7. Pedagoško-metodički praktikum 1
  8. Socijalna pedagogija (OAS Socijalni rad)

Na master akademskim studijama:

  1. Pedagoška prevencija poremećaja u socijalnom ponašanju (MAS Pedagogija, MAS Socijalni rad)
  2. Upravljanje obrazovnim institucijama (MAS Liderstvo u obrazovanju)
  3. Upravljanje podacima i projektima (MAS Liderstvo u obrazovanju)

Naučno-istraživački rad
Bavi se istraživanjima oblasti socijalne pedagogije, liderstva u obrazovanju i metodologije pedagoških istraživanja. Do sada je samostalno i u koautorstvu publikovao preko 30 naučnih radova u relevantnim međunarodnim i domaćim časopisima. Koautor je monografije pod nazivom „Horizonti istraživanja u obrazovanju“. Angažovan je kao istraživač na naučnoistraživačkom projektu „Značaj participacije u društvenim mrežama za prilagođavanje evropskim integracijama“ (br. 179037) koji finansira Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

Bibliografija (izbor)
- Knežević-Florić, O., Ninković, S., & Tančić, N. (2018). Inkluzivno obrazovanje iz perspektive nastavnika – uloge, kompetencije i barijere. Nastava i vaspitanje, 67(1), 7-22.
- Ninković, S., & Knežević Florić, O. (2018). Validation of the Serbian version of the Teachers’ Sense of Efficacy Scale (TSES). Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 50(1), 72-92. doi: 10.2298/ZIPI1801072N
- Ninković, S., & Knežević Florić, O. (2018). Transformational school leadership and teacher self-efficacy as predictors of perceived collective teacher efficacy. Educational Management, Administration & Leadership, 48(1), 49-64. doi: 10.1177/1741143216665842
- Olić, S., Ninković, S., & Adamov, J. (2016). Adaptation and empirical evaluation of the questionnaire on students` motivation towards science learning. Psihologija, 49(1), 51-66. doi: 10.2298/PSI1601051O
- Ninković, S. i Knežević Florić, O. (2014). Utemeljena teorija – znanje za teoriju i praksu. Nastava i vaspitanje, 63(4), 581-593.
- Zuković, S., Knežević-Florić, O., & Ninković, S. (2012). Adolescents' perception of coping strategies within families. Ljetopis socijalnog rada, 19(2), 275-296.

Kompletna bibliografija (pdf)

 

Vrh strane