15NM003 - Analiza grešaka u nastavi nemačkog jezika

Specifikacija predmeta
Naziv Analiza grešaka u nastavi nemačkog jezika
Akronim 15NM003
Studijski program Nemački jezik i književnost
Modul
Tip studija master akademske studije drugog stepena
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 3.0 Status predmeta izborni
    Uslovljnost drugim predmetima Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Sticanje osnovnog znanja o pojmu »greška«, senzibilizacija za prepoznavanje grešaka i njihovih uzroka. Osposobljavanje studenata za pismeno i usmeno korigovanje grešaka kao i za primenu znanja u školskoj praksi.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Studenti mogu da prepoznaju razne vrste grešaka, znaju njihove uzroke, planiraju metode korekture grešaka, sastavljaju vežbe i primenjuju iste u procesu učenja. Umeju pismeno i usmeno da koriguju greške.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Definisanje pojma «greška«, prepoznavanje greške. Uzroci grešaka. Opis grešaka i njihova klasifikacija. Pismeno ispravljanje grešaka: postupci pri pismenom korigovanju grešaka. Usmeno korigovanje grešaka: ispravljanje raznih vrsta grešaka. Vreme ispravljanja grešaka i jezik na kome se koriguju.
    Sadržaj praktične nastave Usvajanje nastavnih sadržaja kroz vežbe. Sastavljanje testova za različite nivoe učenja, testiranje i analiza grešaka.
    Literatura
    1. Kleppin, K.: Fehler und Fehlerkorrektur. Fernstudieneinheit 19. 5. Aufl., Langenscheidt, München, 2001.
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    2 2
    Metode izvođenja nastave predavanja, individualni rad, rad u paru i u grupama, plenum, vežbe.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja Pismeni ispit
    Praktična nastava Usmeni ispit 70
    Projekti
    Kolokvijumi 30
    Seminari
    Vrh strane